måndag 17 augusti 2009

Stavgång och frukost

Kom i säng ganska sent igår kväll. Jag gick och la mig strax innan halv tolv men kom inte till ro. Det var tusen saker som surrade i huvudet på mig, så jag somnade nog inte före tolv. Klockan halv sex i morse vaknade jag av att någon ropade mamma. Sen hörde jag små tassande steg och Viktor kom in till oss. Jag lyckades få honom att somna om mellan oss bara för att bli väckt av väckarklockan 20 minuter senare. Det var bara att dra på sig kläderna och möta upp brorsan, trots tröttheten. Det var lite kyligt och det kom några regnstänk, men solen kom fram lite då och då. Vi gick till Anundshög och tillbaks igen. Det tog en timme drygt. Jag med stavar. Jag hade känningar i benhinnorna med det gick ändå...

Frukosten bestod av
1 tallrik neutral yoghurt med blåbär
2 st mackor (surdeg) med keso och avokado
1 glas vatten med lime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar