söndag 20 september 2009

Gårdagen och dagens frukost

Till frukost igår blev det smoothie och en lingongrova med smör och ost.

Till lunch blev det en surdegsmacka (en stor rund som jag vek på mitten) i den hade jag phil.ost, brie, tomat, sallad och salami. Till det drack jag en päronfestis=jag jobbade.

Sen åt jag ett par mandariner, jag kunde inte motstå dem när jag var och handlade. Det var en chansning, man vet inte hur de smakar den här tiden på året. Men de var perfekta. lagom syrliga.

Sen var jag på kalas, min brors fästmö fyllde 20 år. Där åt jag en bulle och en liten bit tårta och drack 1/2 glas cider.

Sen åt jag ingenting förrän vid 20-tiden. Det blev en fryst färdigrätt. Tror att det var ngn sorts biff med tärnad potatis och tärnade morötter och sen ngn sås till det.

Jag var med på Västerås kulturnatt igår och visade akvareller så det blev en sen kväll. När jag kom hem åt jag ett antal crips med phil.ost, drack lite cider och åt ett par salta pinnar.

Till frukost idag blev det surdegsmacka med phil.ost och 1/2 avokado. Lite yoghurt med lite hjortronsylt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar