tisdag 1 september 2009

Middag

Morotskesoplättar. Nu får jag faktiskt erkänna att jag börjar bli lite trött på kesoplättar :-) Men jag har ingen som helst lust med matlagning.
Finrev morötter och blandade ned i smeten och lite torkad basilika.
Till det åt vi lite microstekt bacon (lägger baconet på hushållspapper på en tallrik och sen lite pappa över det. Sen kör jag på max i ca 3-4 minuter. Det mesta av fettet fastnar då i pappret.
Rivna morötter
Tomat och röd löksallad
Lite gräddfil
Vatten att dricka

Just nu har jag svinont i nacken och mår hemskt illa. Sonen kräktes igår kväll och det är kanske något som smittat. Eller så mår jag illa för att jag har ont i nacken. Jag tog en alvedon nyss och får se om det släpper. Han har bara kräkts en gång så det är ju i alla fall positivt.

Kom nyss hem från en cykeltur i raskt tempo. Jag hade ett möte jag skulle på som visade sig vara i morgon. Jag är nästan 100 på att det var idag så jag kan ha blivit fel underrättad eller så är jag bara snurrig. Men jag la in det i telefonen direkt efter att jag fick veta datumet. Skit samma det är inget att göra åt nu...

Återkommer med cykelsträckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar